keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

to - pe - la - su - ma - ti - ke



Tuntuu ku viikko olis menny tässä ihan älyttömän hitaasti.. mut omalla tavallaan liian nopeesti, koska huomenna on taas torstai (enkä puhu nyt niinku viikosta kalenterissa vaan ajallisesti)



Suurin osa ajasta menny näissä tunnelmissa...

kuume sai kaikki äänet tuntumaan ihan sietämättömille vaikka ne olis ollu vaan normaali "tasosia" joten kaikki vähänki kovemmat äänet sai pään huutamaan hoosiannaa yllättävän nopeesti..




Ja koska oon niin masentunu jo tähän bakteeriin joka ei millään tunnu kuolevan, ni musta ihan oikeesti tuntuu etten mitää muuta oo tänä vuonna tehnykkää ku syöny lääkkeitä ja sairastellu muuten :/
Kuumemittarista tuli nopeesti mun vakiovaruste, koska pää on ollu niin sekasin et ei mitään käsitystä missä se kuume huitelee.. eli vaikka kuume olis ollu siellä 40 asteessa, ni kuvittelin et se oli vaan jotain 37 ja huitelin ihan miten sattuu..... :DD
Hahaha.. ja näinhän siinä melkeinpä kävi.. :D no eii.. mut sain kyllä kaikki oireeni sopimaan uupumuksen tunnusmerkkeihin että tiedä sitten.. ite kun ajattelen niin hyvin mahdollista, mutta koska kukaan muu ei tunnu uskovan mua, niin antaapi olla.. kai mä sit oon ihan "terve"





..... ja tältä mä varmaan oon näyttäny koko viikon.. :DD

näin on ainaki tullu käperryttyä moneen kertaan, kun ollu ihan liian kylmä :/


Mut nytpä taas takasin lepäilemään ja toivomaan et sil lääkäril olis huomenna edes hyviä uutisia siitä verikokeesta mihin meen heti aamusella :/


ootte ihania kun jaksatte silti käydä kurkkimassa tätä mun blogia vaikka oonki tässä nyt ollu vähän hiljasempi, kiitos siitä.. piristää aina mukavasti :)


xoxo -Roxanne<3

6 kommenttia:

  1. Vähän samaa fiilistä täälläkin. Miten voikin kaikki aina kasaantua samalle viikolle... :/

    VastaaPoista
  2. Samaa päänsärkyä löytyy myös täältä! :( Mut söpöjä noi koirulikuvat. <- liittyi aiheeseen ja sillee.. :D

    VastaaPoista