keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Jeee tissit !




En tiiä mikä siin on, mut tykkään ihan hirveesti kaikesta feikin näkösestä :D enkä nyt tarkota tällä sitä et haluisin välttämättä itelleni hiuksiin pidennykset ja jotkut korpinkynnet ja hirrrmuset tissit.. vaaan tykkään esim. leikata hiukseni niin et ne näyttäs siltä ku olis pidennykset ;D en tiiä miten selittäisin sen niin et kaikki hogais, mut siis ensin kasvatin tosi pitkiks ja sit leikkasin ne sillee nii voimakkaasti kerroksittain et ne pisimmät näytti ihan siltä ku ei kuuluis koko päähän oikeesti ollenkaan :D Tän lisäks olin vieläpä blondeista blondein :D (nyt tää vaihe hiuksissa jo menny ohi, koska kaipasin muutosta, mutta edelleen rakastan sitä vaihetta hiuksissani ja tulen siihen varmasti vielä palaamaan).  Sit oon kans laittanu ihan omia kynsiäni aina sillon tällön ihan viimisen päälle, kun oon niitä jaksanu vähän pidemmiks kasvattaa. (niistä tosin ei ikinä kasva mitenkään hirveen pitkät, joten tältä osalta tavallaan epäonnistunu tää mun feikki lookki :D) 

.. ja tänään sitten saavutin tän viimisen vaiheen.. Ostin nimittäin liivit joissa on ihan älyttömät toppaukset :D siis en sen takia ettei omat riittäis, vaan välillä on vaan sellanen tunne et pakko saada jotain lisää, mut leikkaukseen en haluis mennä, koska se on sitte niin "peruuttamatonta". Enkä kuitenkaan oo vielä ihan varma et kauan tää mun feikki innostus kestää :) Mutta nyt siis näiden liivien myötä sain ne tissit mitä oon aina halunnu :D Mun pikku B luokan tyttöset kohos ihan uusiin ulottuvuuksiin ja sainpahan ensimmäistä kertaa tuntea senkin miten hiki valuu tissien välissä, kun ne on niin kiinni toisissaan :D Ja voitte vaan kuvitella miten innoissani oon, kun oon tätä aina halunnu :D Emmä näitä siis todellakaan joka päivä rupee käyttämään, koska periaatteessa oon ihan tyytyväinen omiini, mut tää on vähän sama ku se et meikkaa sillon tällön kunnolla, ni kai niitä tissejäki voi välillä korostaa ;)

Mieheni ei asiasta ollut yhtä innoissaan, mutta saa nyt tottua ajatukseen että tulee nämä liivit vielä näkemään päälläni, sillä extra boostin lisäksi nää on ihan älyttömän nätit muutenkin :) ahh.. rakastuin <3





xoxo -Roxanne<3

2 kommenttia:

  1. Ei saa kuulemma muualla käyttää ku sen seurassa ja kotona.. ;) Ja se tykkää muutenki pienemmistä rinnoista :D

    VastaaPoista