maanantai 5. maaliskuuta 2012

Aurinko aurinkooo ! ! !

Tänää tuli viimein se kunnon keväinen fiilis ja oon nyt ihan varma et se kesä tulee viimein sieltä :D Siksipä päädyin kuuntelemaan mun viimekesän lemppareita ja laitanpa tähänki nyt muutaman postausta piristämään ;)


Tätä seuraavaa mä kuuntelin aina yöllä, yleensä kotiinpäin ajellessa.. mistä ikinä olinkaan tulossa :D




Tää taas oli kovaa kamaa siin vaihees, ku hengailtii töis eikä ollu mitää tekemist :)




Ja viimiseks viel tää <3




EEEIPÄS! Ku viel tää yks... koska Antonio.. <3 ;)



Mut nii.. koska mulla nyt on tää kesäfiilis, ni meenpä tästä tekemään itelleni maailman mahtavimman suklaabanaani pirtelön ;) et on sitte jotain muutakin "kesästä" näiden farkkushortsien seuraks, mitkä siis tänään kaivoin kaapista ja vetäsin päälleni :D (en tosin ulkona oo ollenkaan käyny, eikä näitä täällä sisällä kukaan nää, joten ei hirveesti fiilis varmaan muihin tartu..)

Ääääääää.. ja tää viel pakko sanoo, ku joku frendi tänää mulle linkitti ihan mahtavan sivun ni käykää teki kattoo.. ihan mahteja kuvia hauveleista veden alla :D älyttömän sulosia !!! <3 Ja kyseinen sivu löytyy siis ------> täältä <------

Mutta eipä mulla muuta tänään ^^ Terse vaan kaikille !



xoxo -Roxanne <3

4 kommenttia:

  1. Ompa sulla kivan persoonallinen blogi ja tykkään kyllä erityisesti Jennifer Lopezin vanhasta hittibiisistä I'm into you! :)

    VastaaPoista
  2. Tanssin viime kesänä Im into you:n tahtiin laiturilla repetillä yksinäni:-D tosiaan odotan myös kun kuuta nousevaa,että voisi heittää takin varastoon!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah :D itekki varmaa olisin tanssinu jos mökille olis vähä enemmä kerenny ja jaksanu lähtee :)

      Poista