tiistai 6. maaliskuuta 2012

Do you feel what I feel...

Oon koko talven hokenu itelleni et kyllä mä tästä piristyn, kun se aurinko vaan tulee taas esiin ja kesä lähestyy, mut tänään tajusin taas vaan odottavani sitä et päivä olis ohi ja pääsisin nukkuu :/ En oikee tiiä et onks se siit en on vaan niin ikävä vai onks tää ahdistava masennus vaan jääny pysyväks osaks mun elämää.. Mut koitan nyt silti pysyy positiivisena ja toivon et kesällä elämä näyttää taas ees asteen paremmalle :) Ja siihen asti kuuntelen musiikkia ja uskon sen parantavaan voimaan ;) <3



Mut onneks musiikin lisäks on toinenki aina yhtä piristävä asia, nimittäin mä ihan oikeesti rakastan autossa istumista :D ei oo mitään parempaa ku katella maisemia pelkääjänpaikalla ja kuunnella musaa ja kesällä vielä erityistä plussaa jos pääsee avolla ajelemaan tukka hulmuten! Siinä on vaan sitä jotain, mikä rauhottaa mua ihanasti ja saa samantien paremman fiiliksen (no okei, ei aina.. koska välillä se seura tekee siitä jotain ihan kamalaa.. mut kuitenkin). Siispä tänäänkin lähdin frendin mukaan sen töihin (kuljetushommia) kun sille tuli yllättävä työkeikka ja pääsin näin siis nauttimaan autolla ajelusta ja fiilis parani samalla :D Tässä vielä yksi kuvatus siltä reissulta.. oli taas niin ihana huomata että kesä on pikkasen lähempänä, kun kuuden aikaankin oli vielä ihan suht valosaa.

HEI JEEE !!! Klo:18 vielä näin valosaaa <3 KESÄ TULEEE !!! ;)


xoxo -Roxanne <3

2 kommenttia:

  1. Toi kuva on tosi kaunis ja kyllä se kesä sieltä vielä tulee! :)

    VastaaPoista