maanantai 12. maaliskuuta 2012

I don't care...

Tää on nyt sellanen postaus mistä mut kyllä tunnistaa jos tuntee.. mut ei voi mitään.. koska mä nyt vaan haluan esitellä teille mun lempparikorut ^^ Ei täs tietysti kaikkii oo, mut melkeenpä ne tärkeimmät :)

Eikä tää postaus olis mitään ilman pieniä tarinoita ;)

* Tota kultasta lehteä kuolasin tosi pitkään, mut en koskaan raaskinu ostaa, ku oli olevinaan niin hirveen kallis :D Lopulta kun yks frendi kyllästy kuuntelemaan mun haaveiluja se kävi ostamassa sen mulle <3

* Pisaran muotosen sain joululahjaks systeriltä :) Ihanan yksinkertanen ja sopii melkeenpä mihin tahansa asuun

* Sinivihreen sain kans systeriltä 18v lahjaks/tuliaiseks Austraaliasta.. Ihan mun värinen ja sopivan hento kaulakoru ^^

* Ison sulan sain ylppärilahjaks yhiltä tutuilta.. ja ei siitä voi muuta sanoa, kun että rakkautta ensisilmäyksellä ;) AIVAN IHANA ja tykkään kans noista "timanteista" tossa keskellä ja kivaa sekin, et sen ketjun pituudessa on kaks vaihtoehtoa, lyhyt ja piiiitkä :D


* Sitte mulle tällä hetkellä kaikista tärkein, eli rakkaaltani saatu kihlasormus <3 En usko et olisin ite osannu valita paremmin, koska se nyt vaan on ihan täydellinen :D

* Hopeisen "feikki Guessin" (kuten mun frendi kerran sano :D) sain kans ylppärilahjaks tätskyltä ja sylikummiltani :) Ja jälleen kerran yksinkertaisen kaunis, ollut paljon käytössä ja tulee olemaan jatkossakin

* Ja viimeisenä, muttei todellakaan vähäisimpänä.. Mummon vanha sormus <3 En tiiä onko tossakaan mitään aitoa, mut ei se mua haittaa, koska mulle korut joilla on joku tarina on paljon tärkeempiä ku muuten vaan nätskät :) Ja tääkin on vaan niin kaunis, kultanen sormus sinertävällä kivellä. RAKASTAN :)

Näist koruist en tuu kyllä ikinä luopuu, kaikki niin rakkaita ja miellyttää omaa silmää, sehän se on tärkeintä ;) Ja koska koruja ei koskaan voi olla liikaa, ni jatkan niiden keräilyä ja toivottavasti saan niitä paljon myös eri ihmisiltä, ni ei tarvii ite ostaa "merkityksettömiä" koruja ;) :D

Mut nyt jos vaikka kattois vähän Matkaoppaita (se Aapo on niin ihanan höppänä <3 :D) ja söis vaikka jäätelöö ^^

Mukavaa iltaa kaikille :)



xoxo -Roxanne<3

2 kommenttia:

  1. Todella kauniita koruja sulla! Vähän isommista kuvista olis ehkä viel nähny vähän paremmin.. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ^^ Noihan saa klikkaamalla pikkasen isommiks, mut totta kyllä et olis voinu isommatki kuvat laittaa :) Ite vaan tykkään tunkee kaiken aina mahdollisimman pieneen tilaan :DD en kyllä tiiä miks, mut ehkäpäs sitten ens kerralla vähän isompana :)

      Poista