tiistai 13. maaliskuuta 2012

Kun uni ei tule :(


Että voi taas pientä ihmistä ärsyttää.. mitään muuta en toivo, ku et saisin vaan nukkua. Mut viimeaikoina ollu ihan mahoton ajatus.. Pelkkää pyöriskelyä yöstä toiseen. Jatkuvaa heräilemistä. Tyynyjen heittelyä jne.

Tänä yönä kuitenkin ihan uus haaste taas, nimittäin ihan järetön kipu poskessa/ikenessä/nielastessa.. Tää alko jo aamulla ja olin sillon ihan varma et kyseessä on varmaan vaan viisaudenhammas joka päätti taas vaihteeks ruveta kasvamaan, mut mitä enemmän aikaa menee, sitä enemmän oon ruvennu epäilee et tää olisiki jotai muuta :/ Tulee nimittäin väkisinkin mieleen kun mulla oli joku aika sitten kurkussa mätäpaise joka piti puhkasta.. Joten nyt ne unet hävis sitte lopullisesti, koska mua rupes pelottaa niin paljon pelkkä ajatuski et en vaan pysty nukkuu...

Mut kävin nyt kuitenki hakemassa buranan ja toivon että se ees vähän auttais.. jos kohta sitte sais vaikka nukutukski, koska ei oikeesti oo mitään masentavampaa ku herätä ja huomata et aikaa edellisestä kellon katsomisesta ja heräämisestä ei oo kulunu yhtään..

Tää yö ei tunnu loppuvan koskaan ja se ihan oikeesti ahdistaa.

Mietin jo sitäkin, et toivottavasti nää ei jatku kesällä enää, koska emmä sit mihinkää töihinkää voi mennäm ku en saa ollenkaan nukutuks. Ja sit on taas niin "kiire" et pitää oikeesti nukkuu sillon ku on tilaisuus, muuten ei ehi nukkumaan ja neki unet on yleensä max 6h... :/

Joo ei pitäis stressaa, mut kyllä pienen ihmisen koko pää menee sekasin, kun ei oo moneen kuukauteen nukkunu kunnolla :(

Nyt kuitenki sammutan koneen taas ja toivon et burana on tehny ihmeitään, sillä jos ei.. ni mä en enää tiiä mitä mä teen.. ei tätä oikeesti jaksa enää :(






Toivottavasti muilla ei oo samallaisia univaikeuksia...

Mut nyt kuitenki.. Hyvää yötä :/



xoxo -Roxanne<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti