perjantai 23. maaliskuuta 2012

(Asunto)Unelmia

Höpöttelin tossa jotain erittäin oleellisen tärkeetä sallamaarille, sen keittiökaapeista jotka vilahti vissiin jossain sen asukuvissa :D Ja innostuin siinä sitte oikeesti taas unelmoimaan et millasen kämpän haluisin, siksipä päätinkin tehdä mun unelmakämppä postauksen ^^


Ihan unelma olis loft (mut tietysti ne perinteisen merenranta-asunnot kävis myös ;D), jotka on ainaki yleensä niin ihanan avaria ja niissä pääsis hyvin toteuttamaan itteään :) Tässäpä siis pari loft kollaasia joissa joka kuvassa mua miellyttäviä elementtejä :)

Ja tost seeprast tuol lattial on ihan pakko sanoo et ainaki semmonen iiiiso lehmän nahka (mitä myydään esim. Ikeassa) tulee kyllä 100% varmuudella löytymään mun kämpästä, koska se vaan on jotain mitä oon aina siis IHAN AINA halunnu :D

Tokan kollaasin lempparikuva on ehdottomasti toi ylin.. ihanan tilava, koska ylimääräsii huonekaluja ei oo.. ja viherkasvi piristää aina :)

IHANIA <3

Mut asunnon ulkomuotoa tärkeämpää mulle on kuitenki keittiö, jonne ainaki kuvittelen haluavani tummaa puuta ja paljon ! (ei se kyllä pelkästään keittiöön jää, koska tummat puiset lattiatki olis kyllä nätskät ja muutenki himo tummaan puuhun vaan on ihan järetön.. hihi)

Kaikki erilaiset puu ja kivipinnat on kyllä muutenki lähellä sydäntä, eli saa nyt nähdä mihin sitte joskus aikanaan lopulta päädyn ;)

Mut tässä nyt kuitenkin sitten näitä keittiö kuvia muutama ja täytyypä sanoa et tos ekassa noi portaat on kyllä sellanen elementti minkä haluisin kans joskus omaan kämppääni, eli en todellakaan olis vastaan jos asunnossa olis tollasia pieniäki korkeus eroja ja tottakai useempi kerroski tervetullut ajatus :) Valosaa sais myös olla vaikka tummaa puuta tuliski olee paljon, eli heijastavia pintoja ja tumman vastapainoks myös vaaleeta.

Muulla ei sitte ookkaa nii väliä, mut tietysti myös iiso vaatehuone olis plussaa ja kylpyamme tai jopa uima-allas (mut sellasia harvemmin lofteista löytyy ;D)

.. mut koska mä nyt lähdin unelmoimaan, ni laitanpa tähän loppuun vielä pari kivaa sänkyä, joista joku saattaapi joskus vielä saada paikkansa mun kodista, sillä näitä unelma sänkyjä ja muita kivoja huonekaluja löydät täältä :)

<3
Näihin kuviin ja tunnelmiin lopetan kuitenkin tämän postauksen ja lähden valloittamaan omaa sänkyäni ja tyynykasaani joka niin kutsuvasti tuolla jo mua odottaa :)


Hyvää kevättä kaikille ja muistakaa unelmoida !

xoxo -Roxanne<3

2 kommenttia: