lauantai 7. huhtikuuta 2012

Haaste nro 2.


  Mmmitä ihmettä täällä tapahtuu? :D vasta muutama hassu päivä sitten sain ihka ensimmäisen haasteeni ja nyt jo toisen ^^ kiitokset tästä viimeisimmästä menee Kaisalle ! Muchosti kiitoksia ! hahah :DD Toivottavasti tää ei kuitenkaan veny ihan yhtä pitkäks ku se edellinen haastepostaus ;) :D Mutta sehän selivää vaan kirjoittamalla.. tästäpä se siis lähtee :)


Kirjoita itsestäsi 8 asiaa, joita pidät. Ulkonäkö/luonne/taito/mikä vain. Nyt on lupa kehua itseään! Laita haaste eteenpäin ainakin yhdelle bloggaajalle.


1.   Kaikessa yksinkertaisuudessaan, mä rakastan itteäni. Melkeen jopa enemmän ku mitään muuta :D (..mutta toki myös mun lähimmäiset on ihan älyttömän rakkaita)

2.   Mä rrrrakastan (!!!!) piirtämistä ja oon omasta mielestäni myös ihan hyvä siinä :) on vaan niin ihanaa kun saa luotua jotain kaunista paperille ja varsinkin kun pääsee leikkimään Derwentin Inktense kynillä ni onnellisuus on taattu ;) Se jälki mikä niistä lähtee on jotain ihanaa <3 oon ihan koukussa niihin :D (löysin jonku tollasen pätkänki niiden käytössä, kattokaa ihmeessä, tulee nimittäin ihan älyttömän hyvännäköstä jälkeä !)

 
3.   Sitte semmonen itsestäänselvyys, mitä oon kyllä varmaan jo liikaakin mainostanu.. nimittäin nää mun ripset <3 Tykkään itekki nimittäin ihan hurjasti niiden pituudesta ja sit jos jaksaa oikeesti panostaa siihen ripsarin laittoon ni niistä saa ihan kivan tuuheetki :)
  
4.   Must on kans hienoo et oon pysyny sellasissa omissa päätöksissäni, joihin oon ite ollu tyytyväinen, enkä oo kuunnellu muita jotka on yrittäny kääntää mun päätä, koska mun omat päätökset ei kuulemma oo ollu fiksuja. Ehkä ei, mut ne on tehny musta onnellisemman ja musta se on paljon tärkeempää !

5.   Tykkään kans siitä muutoksesta mikä mussa tapahtu 2010 :) Musta tuli omalla tavallaan hullumpi, mut ne asiat mitä sen muutoksen myötä uskalsin tehä on muuttanu mun elämää niiiiin paljon. Ja se yks kohtaaminen johon uskaltauduin oli todellinen käännekohta ja se ihminen on muuttanu mun elämää ja piristäny mua ihan älyttömästi pelkällä olemassaolollaan. Tiivistetysti: Musta tuli rohkeampi.

6. Mä tykkään kans tosi paljon mun hiuksista, tällähetkellä tosin vähän vähemmän, koska menin tosiaan leikkauttamaan nää ihan liian lyhyiks ku ennen oli tonne puoleen selkään varmaan pidemmätki.. nyt nää on tälläset just ja just olkapäille. Mut näis on ihanaa se et nää on ihanan paksut (tämäkään tosin aina ole hyvä juttu :D) ja yleensä ne saa melko helposti laitettua ihan miten vaan :)

7.   Pidän itteeni myös tosi rakastavana ja hyväntuulisena ihmisenä (no tota jälkimmäistä ehkä ihan pikkasen vähemmän ;/) ja oon aina tarvittaessa ihan kenen tahansa tukena. Näitä ominaisuuksia arvostan myös muissa ihmisissä, joten ehkä nää ansaitsee sijansa tällä listalla ^^

8.   Viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä haluan vielä sanoa sen et mul on oikeestaan ihan hyvä maku vaatteiden, korujen ja muiden suhteen ja oon ihan hyvä stailaamaan muitaki ihmisiä. (Tähän on pakko viel sanoo tällänen lisäys et jos vaan joskus saisin tilaisuuden, ni haluisin toteuttaa jollaki muodonmuutoksen ja tiedänki pari sellasta ihmistä joita olis niin kiva päästä auttelemaan uuden tyylin löytämisessä.. hihi, mut enpä kehtaa mennä sanomaan sitä niille, ku siinä on liianki suuri riski että kyseiset ihmiset käsittäis väärin ;/ koska millään pahalla en tätä missään nimessä tarkota)



Mutta siinäpä se taas tältä kerralta ^^ Ja koska tässä piti vielä haastellakkin ihmisiä, ni tää tuli enemmänki ku sopivasti..
- MR, mä lupasin sulle haasteen ja koska tää tuli näin sopivasti ni olit samantien mielessä ^^ ja odotan jo innolla et saan kuulla enemmän susta ;)
- Sallamaari susta en tiiä, et tykkäätkö tälläsistä ollenkaan tai ootko jo tehnytki jossai välissä, mutta musta olis kiva lukee vähän lisää sustaki, eli jos yhtään inspaa ni teeppäs ihmeessä ^^

Lisäksi haastan kaikki muutkin mahdolliset tylsistyneet lukijat, joilla on ylimääräistä aikaa ;)

5 kommenttia:

  1. Kiva kun tartuit haasteeseen! Upeita hyviä asioita oot itestäsi kirjoittanut! Kannatetaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän ! Kivahan tälläsiäkin on välillä tehdä :)

      Poista
  2. Kiitos haasteesta!! Pitää kokeilla keksiä juttuja :-DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja voi kyllä, pidän haasteista½! ;)

      Poista
    2. Hahah, no kiva juttu! ;) eikä mitään paniikkia :)

      Poista