sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Nainen..

..mua melkeenpä ällöttää :DD tuli jotenki nii neitifiilis tänää että yöks.. :D

   ..siis älkää ymmärtäkö väärin, onhan mulla toki se hyvinkin naisellinen puoleni ja oon pikkuhiljaa rakastumassa naisellisuuteen enemmän ja enemmän, mut tänään meni yli..  mua nimittäin oikeesti rupes melkee ällöttää ku tajusin mitä kaikkea mun päässä liikkuu..
    Kauhistelin nimittäin huonossa kunnossa olevia kynsiäni, haroin hiuksia peilin edessä ja mietin miten likaset ja rumat ne on ja pyörähtelin ja kauhistelin että oonko lihonu :DD wooooot.. ei tää oo yhtään mun tapasta, en mä oo koskaan NÄIN nainen.. (anteeksi jos nyt yleistän, mut täähän on se yleinen näkemys naisista.... ainakin miehillä..  eikö?)

tää kuva ei varsinaisesti liittyny asiaan, mut.... :D
   Ja kaiken tämän jälkeen aloin siis vielä katsomaan näitä ihanaakin ihanampia lällyleffoja jotka siis yleensä uppoo ihan hyvin, mut tänään tuli vähän sellanen tunne et mitä ihmettä mä oikeen katon :D
    ...mut toisaalta olihan siinä sitä komediaakin, et ei se nyt ihan pelkkää äglöihkuttelua ollu (ja mikähän sana toiki oli olevinaa :D) ja siksipä katsoinkin sen ihan alusta loppuun asti. Vaikka ei tuntunutkaan sopivalta tähän päivään ja "olotilaan".

.. ja tässäpä vielä yksi kohtaus kyseisestä elokuvasta, piristämään teidänkin päiväänne  :)



Näillä fiiliksillä siis tänään.. :D mut toivon kovasti et huomenna olisin taas sinut naisellisuuteni kanssa, ettei tarviis kauhistella enää iteensä.. oli nimittäin melko outo hetki :D 
   Hyvät sunnuntain jatkot kaikille !


xoxox -Roxanne<3 

 - - oho.. saitte vähän EXTRArakkautta tänään, kun naputtelin liikaa rukseja, joten kai tähän vois vielä liittää lopuks yhen kuvanki, mikä tuli tosta mokasta mieleen :D


 ... mutta tosiaan.. rauhaa ja rakkautta kaikille ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti