tiistai 3. huhtikuuta 2012

Loputon kierre

Tää on oikeesti jotain ihan käsittämätöntä.. Mä just selvisin edellisestä sairastelustani antibioottien kera ja nyt alle viikko siitä ja mulla on TAAS kuumetta ja joku maaginen yskäkin ilmestynyt.. MMITEN TÄÄ ON MAHOLLISTA?! Enkö mä nyt muka oo jo sairastanu ihan tarpeeks.. sais loppuu tällänen pelleily jo. ( no okeiii.. voi olla että ihan itse aiheutin tän uuden sairastumisen tahallani kun kuljin nahkiksessa jo monta viikkoa.. myös sillon tosi kipeenä... MUTTA kuljin kuitenkin autolla suurimman osan matkoistani, eli en koskaan ehtinyt olla kunnolla ulkona ja tämä siis olkoon puollustukseni tässä asiassa) hihihi :D

Mutta joo, asiasta herneeseen.. En nimittäin oikeesti uskonu eilen vielä et toi takatalvi vois masentaa mua näin paljon, mut tänää on (toki myös ton pienen kuumeen takia) ollu ihan masis fiiliksi.. On pitäny tehä vaikka mitä ja sainhan mä ne tehtyä. Mut sitte ku tuli vieraita kylää tässä illemmalla ni olis kyllä tehny mieli vaan jäädä sänkyyn peiton alle makoilemaan ja katella jotain leffaa johon en kyllä kuitenkaan olis jaksanu keskittyä :D Ja ihan vaan sen takia että masennuin kun tuntuu ettei kesä tuu sittenkään ikinä ;( Joten nyt jos siellä on vielä joku sellanen joka ei oo toivonu et kesä tulis, NI NYT (prkl) HUUTAKAA ETTÄ SE KESÄ TIETÄÄ TULLA SIELTÄ !

    mörh.. en tykkää.. Sais toi talvi nyt mennä takasin sinne missä oliki jo hetken aikaa.. :D






Mut eipä mulla muuta nyt tähän hätään.. :D Ihanaa viikon alkua kaikille ! :) <3


xoxo -Roxanne <3

2 kommenttia:

  1. Mullekkin tuli kauhee angstitus kun ei se kevät sit viel tullukkaan kunnol kun heräs aamul ja huomas et maa on valkonen. -Taas :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep.. olin eilen vielä ihan varma et selviin tän takatalven yli ihan positiivisella mielellä mut tänää ollu nii kylmä melkeenpä kokoajan ja muutenki ku kattoo ikkunasta ulos, ni ei se hirveesti oo vaikuttanu enää positiivisesti mun mielentilaa.. eli paha masennus iski :D

      Poista