torstai 23. helmikuuta 2012

piu pau ja niisk ^^

Haluisin kirjottaa jotain henkilökohtasempaa, mut ei mun elämässä oo ihan oikeesti tapahtunu taas yhtään mitään. Jonku ihme flunssan sain mieheltäni taas tuliaisina intistä ja sitä oon nyt tässä vaan yritelly hoidella :) Pientä ärsytystä toki taas herättäny tää yhen frendin käytös.. Se on ilmeisesti ihan mahdoton ajatus, et se joskus ottais sen puhelimen käteen ja soittais tai kirjottais edes viestin, kun kuitenkin sovittiin että alkuviikosta taas katellaan että jos näkis.. ite nyt en oo jaksanu mitään tehdä asialle, ihan tän flunssan takia ja muutenki, olihan se kiva huomata ettei mikään oo taaskaan muuttunu. Meijän ystävyys on ihan musta kiinni. Aika masentavaa oikeesti.. mut vitut, sitä ei jaksa nyt miettiä sen enempää, antaa apinan olla.

Koska mulla ei siis ole mitään elämää, kirjotan vaihteeks taas jostain ihan muusta :D Kulutin tänään nimittäin aikaani selailemalla netissä kaikennäkösiä muoti-ilmiöitä ja muuta samallaista paskaa ja halusin nyt vaan tuoda mielipiteeni julki. Mä en nimittäin ihan oikeesti nää mitään niin hienoa esim. Guccin taiii Louis Vuittonin laukuissa että mun olis pakko saada joku niistä. Musta vaan tuntuu et niis ei oo mitään persoonallista ja suurinosa on vaan niin tylsiä. Mielummin ostan laukkuni jostain muualta. :D Toinen asia mitä en vaan voi ymmärtää on tämä...


Hei oikeesti? Täs on sama meininki ku suomalaisil tangomarkkinoil.. ei ei eiii.. mä ihan oikeesti nään silmissäni ku espanjalaiset mummot humppaa tätä jossai häissä tai jotai.. En tiiä, ehkä tää ei sit vaan ollu mun juttu, mut mun korvissa tää on jotain ihan hirveetä. :D anteeks, mut EI..

Eikä siinä vielä kaikki... nimittäin törmäsin tähän uutiseen myös tänään.. ja halusin vaan sanoa et ihan oikeesti, jos siellä on joku tuleva äiti tai isä lukemassa, ni pliiiiis älkää oikeesti pakottako lasta maistamaan, sillä itse kun jouduin kaikkea pienempänä maistamaan, tuli musta niin nirso, etten uskaltanut mitään uutta maistella ja ruokavalioni oli hyyyvin suppea, aina lukioikään asti. Sit astu kuvioihin e-pillerit jotka sit herätti outoja haluja ja innostuin maistelemaan kaikennäköstä uutta. Ilman niitä olisin varmaan edelleen yhtä nirso :D et eipä mulla muuta, oli vaan pakko tääki päästä sanomaan!

Joo, nyt oon päässy taas purkaa sisintäni, joten voin lopetella ja mennä kattomaan telkkaria JA juomaan kuumaa kaakaota <3 nami namii ^^

Ja ja ja ja ja täs nyt sit viel jotai joka iskee muhunki ;)



Adios Amigos ja buenas noches prkl ! :D



xoxo -Roxanne (se tukkonen versio) <3

4 kommenttia:

  1. Mulla on vähän samanlainen tilanne yhden kaverin kanssa. :D Veeetuttaaaa! Ja sitten hei, et voi haullua ai se tu pegoa! Se on huikee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha :DD ihana <3 :D en tiiä itekkää mikä siin biisis on et ei vaan iske :( mut ehkä vielä joskus ;)

      Poista
    2. Mä kuulin sen biisin ekaa kertaa zumba tunnilla. Sit pari päivää zumban jälkeen netissä selailin youtuben uutuuksia ja sieltä tuli toi vastaan! Fiilistelin sitä yksin tanssien sitä zumbatanssia ja yhtenä päivänä sit bongasin ton biisin nrj:n uutuuksista ja kerran se biisi herätti mut kun kelloradio soi :D Mä lämpesin sille heti, ja oon vähän katkera kun mun veli on menossa perjantaina sen keikalle kun veli on nyt just portugalissa :D Toi biisi on lähinnä myös yks mun ja mun veljen yhteinen läppä.

      Poista
    3. :DD eli pitää siis munki varmaan lähteä zumbailee ja muutenki ruveta "vahingossa" törmäilemään siihen, ni ehkä mäki sitte rupeen tykkäilee siitä ^^

      Poista