keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Ystävänpäivä? ai.. okei..

Ystävänpäivä tuli ja meni.. Tuttavia kävi kahvilla ja kakkua ja muita herkkuja tuli taas mussutettua. Mut jotain jäi puuttumaan, nimittäin ne ystävät.. Eipä taas oikein kenestäkään mitään kuulunut. Onneks sentään se yks ihana ystävä joka viihdytti mua taas ihan urakalla :) Ilman sitä olis varmaa tääki päivä menny paljon paskemmin. Ja kyllähän sekin lohdutti edes vähän, että mies sano ostavansa mulle perjantaina suklaata ja kukkia kun tulee lomille. Vaikka mä kyllä sisälläni tiedän etten mitään kukkia ainakaan tuu saamaan :D Se ei vaan yksinkertasesti uskalla mennä kukkakauppaan, kun tuntee olevansa niin eksyksissä siellä :D Mut ei se mua haittaa, ajatus on tärkein ja mulle riittää halit ja suklaat.. ;)


Mut oli mulla jotain asiaaki.. yllätyin nimittäin tänään positiivisesti kun päivitin mun nokian käyttöjärjestelmän siihen uuteen Belleen :D oon nimittäin pitkään miettiny et olisin ehkä halunnu sittenki jonku android puhelimen, koska niiden se järjestelmä näyttää vaan jotenki mun silmään niin hyvälle.. noo nyt sitten ton päivityksen myötä, huomasin et siinä on muutamia yhteneväisyyksiä androidin kanssa ja ne sai siihen puhelimeen heti uutta loistoa :D Ihanku olis kokonaan uus puhelin kädessä! Harmittaa tosin et päivityksen myötä katos muutamat pelit puhelimesta ja joutuu opettelemaan puhelimen käytön kokonaan uudestaan, jotain asioita kun pitää hakea vähän mutkan takaa.. Mut kyllä toi musta vaikuttaa ihan hyvälle, oon ihan tyytyväinen :) VAIKKA TAPPELINKIN SEN KANSSA JONKU _3_ (kolme)_ TUNTIA !! vaikka ne lupas et siin menee joku 30min.. mut mulla ongelmat johtu huonosta usbi piuhasta joten tuskimpa muilla menee yhtä kauaa ^^ Suosittelen siis muillekkin uudistuksien ystäville ;)

Belleen saa siis 6 alotusnäyttöö ja noita "kuvakkeita" saa aseteltua vapaammin omannäköseks :) Tossa pari kuvaa, jos jotain vaikka sattuis kiinnostaa :D



Ja niinku tossa alla, vasemmanpuoleisessa kuvassa näkyy, ni toi musiikkisoitin hommeli sai ihan uuden ilmeen ja ainaki omassa puhelimessa näytti tosi kivalle ku lätkäs sen pelkästää yhelle alotusnäytölle ja taustaks sellaset kivat "valoläntit" (valmis kuva puhelimessa) ni tuntu melkee ku olis vaa joku soitin kädessä.. ihan eri fiilis heti :D
 
 Ite tykästyin siis tosi paljon, niinku näistä mainospuheista voi varmaan päätellä :D


..mut nyt kyllä kattelemaan unia että jaksaa taas huomenna jatkaa puhelimella leikkimistä ;) Hyvät ystävänpäivät kaikille, vaikka se kylläkin meni jo :D

xoxo -Roxanne <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti