maanantai 30. tammikuuta 2012

Huh hej, ohi on !

Oli kyllä taas sellanen viikonloppu et tättärää.. :D Perjantaista se sähläys jo alko.... sillä perjantai-illan actionit tarjosi, yllätys yllätys.. äitylin ja isukin vilkas mielikuvitus.. puol kylää hälytettiin ihmettelemään niiden kuvitteellista LEVIÄVÄÄ tulipaloa.. totuus oli et joku vaan liekitti jotain kotonaan niin et siit synty korkee ja näyttävä leimahdus, mut homma oli selkeesti ihan hallinnassa. Noo ei siinä mitää, loppu ilta sitte juoruillessa ja sellasta perus settiä :)

Mutta lauantai.. ooi.. se oli kyl jännä päivä.. ^^ Oli ne frendin häät, joista oli itseasiassa tarkotus ottaa kuviakin ja lisäillä tänne, mut enhän mä siellä mitään kameraa saanu esille kaivettua, ku olin kokoajan ihan ihmeissäni siitä menosta :D Ei ollu nimittäin mitkään ihan perus häät.. Ja oli kyllä kieltämättä vähän ulkopuolinen olo, ku ei oikee sulautunu massaa, mut kivaa oli silti vaik ei kauaa sitte siellä oltukkaa :) Ja morsian oli oikein kauniina ^^

Ja sitte vielä tää sunnuntai.. melkeen vieläki parempi.. mä kun oon nimittäin niiiin laiska shoppaamaan housuja, että ei mitään rajaa.. :D en vaan ikinä jaksais mennä sinne koppiin pyörimään ja kokeilemaan 10 housuja ku ikinä tiedä oikeeta kokoa.. joten voitte vaan arvata miten ilonen olin kun tädillä kyläillessä, sillä oli taas mulle vaatteita <3 Samanlaisia tikkuja kun ollaan, ni sopihan ne mulle sitte ihan täydellisesti ! Vaatekaappi siis sai uutta täytettä ihan huomaamatta ^^ tää on sitä shoppailua mistä mä kans tykkään ;)

Nyt vois vaikka melkeen mennä jo nukkumaan ja huomenna sitte ehkä sormuksia ostelemaan  <3 Jee ^^ :D

Öitä vaan kaikille ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti