keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Äääks..

Pakko oli vielä tulla kirjottamaan, vaikka kello juoksee kovaa.. liian kovaa :D Oon vaan liian täpinöissä ja ikävissäni et en pysty irtautumaan tästä ruudusta. :/ Huomenna on niin kiva päivä tulossa ja pitäis jo olla nukkumassa että jaksaa laittaa itsensä ihmiseksi aamulla jne, mutta ei millään malta lähteä, kun kulta kännykällään mesettää kun ei itsekkään saa nukutuksi :) Ikävä niin järetön, et tekis mieli istuu tässä koko yö ja vaan jutella sen kanssa kaikesta, mut nukkumaan olis toisaalta pakko päästä että huomisesta selviää edes jotenkuten.

Huomenna siis heti aamusta aikaisin shoppaamaan (no okei, lähinnä ruuan/herkkujen ostamiseks menee, ku ei mikää muu oo nii aikasin auki) ja sitte suunnaksi frendin uusi kämppä jonka näkemistä oon innolla odottanu jo pari kuukautta (eli siitä asti kun se kuuli sen saavansa) :D Oon jotenki ihan liian innoissani, tuntuu hassulle.. eihän se edes oo MUN KÄMPPÄ... enkä mä pääse sinne mun todellisuutta pakenemaan, ei mulla oo sinne kutsumatta mitään asiaa, mutta kuitenkin. Se vaan tuntuu niin hienolta! :D Ja nyt mä puhelen jo ihan sekavia.. ei voi itsekkään enää ymmärtää. :D Kauhulla odotan sitä, et miten sekasin ite sitte joskus oon, ku saan elämäni siihen pisteeseen et pystyn muuttaa omilleni. :) Nyt se tuntuu vielä jotenki niin kaukaselta, eihän mulla oo mitään.

Mut toisaalta, oon niin ilonen frendini puolesta että ei mua haittaa.. :) haluisin vaan et olis jo aamu ja pääsisin kattoo kuinka kiva se oikeesti onkaan ^^ on sitä jo melkeen pari vuotta odoteltukkin että edes joku kämppä niille löytyis, ja nyt ! NYT SE ON VIIMEIN TOTTA!



Joo, mutta nyt ihan oikeesti pakko koittaa nukkua :D öitä kaikki harhailijat, joita tänne saattaa eksyä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti