sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

♫ ♪ "..I got that good good.." ♪♫

Että voi ihmisellä olla hyvä fiilis, mut samaan aikaan nii vittuuntunu siitä, et muit ihmisii sattuu.. :( Mut toisaalt asiat on hyvin, koska eihän se sinänsä mun syy oo... Minkä mä sille voin et oon niin ihana? ;)

Eli siis mullahan ei koskaa oo ollu ongelmaa miesten pitämisessä.. toinen asia onki sitte noi ämmät.. eeeehei, ei onnistu.. kaverit hävii aina jossai välissä mut miehet pysyy elämäs :D on se jännä, ei tän varmaa ihan näi pitäis mennä? :D Mut minkäs sille voi et naiset haluu tehä kaikest aina nii vaikeet, ei niitä jaksa kukaa, siks kaveeraanki mielummin kusipää jätkien kanssa ja pyöritän niitä sitte mieleni mukaa.. ahh.. elämä on ihanaa ^^

Ongelmaks muodostuu kuitenki nää suloset jätkät, jotka on sitte taas liianki kilttejä.. mä en voi sietää sellasia. Antaa ämmien pompottaa niitä ihan liikaaki. Eihän mua muiden asiat kiinnosta, joten ongelmia ne on vaan sillon, ku ne on mun kimpussa, ettis jonku joka on oikeesti kiinnostunu niistä. Koska mähän juttelen mielelläni kaikille, mut ei se tarkota sitä et olisin kiinnostunu :/ Ja ongelmia tulee, ku nää ei suostu sitä ymmärtämään :D Taas oon yhen ihanuuden sydämen särkemässä, eikä se niin hyvä fiilis oo, ku muita satuttaa ;(

MUT.. ELÄMÄ JATKUU ;) ja hei naiset.. älkää olko nii epätoivosii..... TAI MUSTASUKKASII.. ei kukaa mies jaksa et ootte kokoaja tenttaamas kaikest ;P

hahaha.. jep jep.. en mä mitää elämänohjeit rupee enempää jakelee.. eläkää omaa elämäänne, älkääkä puuttuko muiden elämää.. eiks tää näin olis helpoint? :)


sit viel biisi teille kaikille todellisille ämmille.. niinku minä ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti